dimecres, 11 de juliol del 2018

Una mica de teatre per acabar

El curs s'acaba i costa adonar-se amb els de 2n de batxillerat, malgrat les presses, les reunions i la festa de graduació. Em passa el mateix amb els de 4t d'ESO. A més, sempre sento una barreja d'alegria i tristesa quan arriba el final del curs. M'alegra que hagin arribat al final de l'etapa, que aconsegueixin el seu títol, però sento perdre'ls com alumnes. Tant a 2n de batxillerat com a 4t d'ESO he tingut una experiència molt gratificant les estones de classe compartides amb tots ells. Cert és que alguns i algunes m'han tret de polleguera més d'un cop, però sempre hem aconseguit reconduir la classe cap a l'aprenentatge i vull pensar que és veritat el que em van dir i que la majoria no s'han avorrit. Alguns inclús han descobert la filosofia i ha estat, diuen, una bona descoberta i inesperada. Potser per la tristesa no els vaig fer fotos, per no sentir que m'acomiadava. 

De qui sí que no m'acomiado és dels alumnes de 1r de batxillerat, d'un grup dels quals he estat tutora. Quina guerra durant el primer trimestre, i quantes vegades em vaig desesperar pensant que no passarien de curs ni la meitat. No se m'escapa que hi haurà qui aixecarà les celles i se'n fotarà de que m'hagi "desesperat" per aixó, però qui no s'emociona, no emociona...!!! Han aconseguit superar el curs la majoria, més del 80%, tot un èxit seu, per descomptat. Han après molt, també de les diferents assignatures. Han madurat una mica més, els hem acompanyat la majoria dels professors i els seus pares. Aquí els teniu celebrant que el curs s'havia acabat: 




Vam cloure el curs amb la lectura de l'Apologia de Sòcrates i vam preparar la representació d'un breu fragment en el qual Sòcrates s'enfronta a un dels seus acusadors, Melet. Tenim pendent adquirir algunes nocions bàsiques sobre pla / contrapla i més elements del llenguatge cinematogràfic, però no importa. Les ganes són el que compta. El petit grup de voluntaris va venir expressament un dimecres a la tarda. Aquí teniu el resultat: 



Part de l'equip de producció, molt macos tots i molt maques totes! 


I ara sí que marxem de vacances fins al proper curs. Bon estiu a tothom!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la teva participació al nostre blog!