dimarts, 6 de juliol del 2021

Estadístiques finals

En aquest blog s'han publicat 654 entrades des que el vaig començar a la tardor del curs 2017-2018, un curs que va estar marcat per nombroses i excessives convocatòries totalment extracurriculars, extraprofessionals i extralaborals. Però va tirar endavant amb forces gràcies a la feina dels alumnes, al seu compromís efectiu amb l'aprenentatge en el dia a dia a l'aula i fora d'ella. 

Només l'últim mes ha tingut 801 visites, qui ho diria, especialment tenint en compte que ningú, tret dels mateixos alumnes ha fet mai cap comentari. Hi haurà gent que treu el nas per... què? 

El total de visites ha estat 24.553, yeah. Surten a unes 6.000 per curs i a unes 600 per mes en període lectiu, fins i tot en aquest curs pandèmic no només pel que fa al virus que ja coneixem. Hi ha una pandèmia educativa que ve de molt abans. És quan li diuen "innovació" a posar en marxa pràctiques d'ensenyament que han rebut una valoració molt baixa de la seva efectivitat en l'aprenentatge. 

Ens espera un futur incert, com sempre, noves experiències i un nou entorn, laboral en el meu cas, que estimula la meva curiositat i les meves ganes d'aprendre, que mai no he perdut. Aquest "ens" va pels meus alumnes, amb excepcions, ja que tot el que faig els té a ells com a referent i objectiu. Abraçades mil!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la teva participació al nostre blog!